Pogosta vprašanja
Artikle lahko zamenjate osebno, na sedežu podjetja v Tržiču ali po pošti. V primeru pošiljanja v paket priložite potrebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko, e-mail ter informacije o želeni menjavi (velikost in barva). Odstop od pogodbe za menjavo ni potreben.
Artikle je potrebno vrniti na naš naslov osebno ali po pošti. Za vračilo kupnine potrebujemo račun in/ali številko naročila. Sredstva bomo vrnili na enak način, kot smo jih prejeli (bančno nakazilo, plačilo s kartico). V primeru plačila po povzetju je potrebno dopisati številko transakcijskega računa (TRR), na katerega vam kupnino vrnemo. Kupnina bo vrnjena na bančni račun po prejetem nakazilu odkupnine, ki jo je plačala stranka.
Rok za uveljavljanje reklamacije artiklov je eno leto. Izdelek vam lahko zamenjamo ali vrnemo kupnino. Artikel je najprej potrebno vrniti na naš naslov osebno ali po pošti. Za vračilo kupnine potrebujemo račun in/ali številko naročila.
Za vprašanja povezana z darilnimi boni se obrnite na naš e-mail: sales@obutev-jazbec.si ali telefon +386 (0)4 5920 200