dsdsd

Splošni pogoji poslovanja

Spoštovani obiskovalec.

Pred uporabo spletne trgovine, vas vabimo, da pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. V kolikor se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.obutev-jazbec.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) s priporočili GZS.

Cene izdelkov so v evrih (EUR) z DDV. 

Cene

Vse cene v spletni trgovini www.obutev-jazbec.si so navedene v € (evrih) ter vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Za veljavnost cen so potrebne tudi skladnosti plačila s spodaj navedenimi načini plačila ter pod splošnimi pogoji poslovanja. Vse cene v spletni trgovini www.obutev-jazbec.si veljajo v trenutku oddaje naročila in so zavezujoče. Pogodba o nakupu je sklenjena, ko kupec odda naročilo in prejme potrditev naročila po elektronski pošti. V primeru očitnih napak pri cenah ali drugih podatkih v spletni trgovini (npr. napačno vnesena cena ali tehnična napaka sistema) si podjetje pridržuje pravico, da naročila ne izvede. O tem bo podjetje kupca nemudoma obvestilo in mu brez odlašanja vrnilo vsa prejeta plačila.

Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Koraki nakupa:

  • izbor artiklov – oddaja naročila,
  • obdelava naročila,
  • dostava.

Pogodba o nakupu blaga med kupcem in ponudnikom je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in prejme elektronsko potrditev naročila. Če naročenega blaga izjemoma ni mogoče dobaviti, bo ponudnik kupca o tem nemudoma obvestil in mu brez odlašanja vrnil vsa prejeta plačila, razen če se dogovorita drugače.

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili.

 

Dobavni rok

Ponudnik najkasneje v petih delovnih dneh blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Elektronsko sporočilo vsebuje izpisek naročila, kjer so navedeni naročeni artikli in skupna cena ter telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnih koli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. Sporočilo vsebuje tudi informacije o politiki vračanja blaga. V primeru, da naročenega blaga izjemoma ni mogoče dobaviti, bo ponudnik kupca o tem nemudoma obvestil in mu brez odlašanja vrnil vsa prejeta plačila, razen če se dogovorita drugače.

Preklic naročila

Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo Ponudnika, da bo pošiljka oddana na pošto. Kasnejši preklic naročila ni mogoč.

Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila.
V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, da ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.
Če želite svoje naročilo preklicati, še preden je bilo odpremljeno, nam morate to sporočiti na elektronski naslov info@obutev-jazbec.si. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek Uporabnika ter številko naročila.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti).
Naziv: ČEVLJARSTVO JAZBEC PAVEL d.o.o.
Naslov: Predilniška cesta 16, 4290 Tržič, Slovenija
Telefonska številka: +386 (0)4 5920 200
Elektronski naslov: prodaja-jazbec@siol.net

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem
pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

 

Neskladnost blaga

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. To velja tudi za blago z digitalnimi elementi.

Blago je skladno s pogodbo, kadar zlasti:

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti, ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot so določene v pogodbi o prodaji,
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje, in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe in s katerim je prodajalec soglašal,
  • je dobavljeno z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Če blago ne ustreza zgoraj navedenim zahtevam, se šteje, da je neskladno.

Pravice potrošnika v primeru neskladnosti

Če potrošnik obvesti prodajalca o neskladnosti blaga, ima pravico zahtevati, da prodajalec:

  1. brezplačno odpravi neskladnost blaga (popravilo ali zamenjava),
  2. če odprava neskladnosti ni mogoča ali se ne izvede v razumnem roku, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine,
  3. če je neskladnost bistvena, pa potrošnik lahko tudi odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik ima pravico najprej zahtevati, da prodajalec brezplačno vzpostavi skladnost blaga, in sicer z njegovim popravilom ali zamenjavo. Če to ni mogoče ali se ne izvede v razumnem roku oziroma povzroča znatne nevšečnosti za potrošnika, lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska.

Potrošnik mora prodajalca obvestiti o neskladnosti blaga z natančnim opisom neskladnosti, in sicer najkasneje v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Prodajalec nosi vse stroške vzpostavitve skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

Rok odgovornosti

Prodajalec je odgovoren za neskladnosti, ki se pokažejo v dveh letih od dobave blaga. Če se neskladnost pokaže v enem letu od dobave, se domneva, da je neskladnost obstajala že ob dobavi blaga, razen če prodajalec dokaže drugače.

Obrazec za vračilo neskladnega blaga

Za lažje uveljavljanje pravic je potrošniku na voljo Obrazec za vračilo neskladnega blaga, kjer navede:

  • podatke o podjetju in potrošniku,
  • opis neskladnosti,
  • izbrani zahtevek (popravilo/zamenjava, znižanje kupnine ali odstop od pogodbe).

Obrazec je dostopen na naši spletni strani v poglavju »Splošni pogoji poslovanja« oziroma ga lahko potrošnik prejme tudi na zahtevo preko elektronske pošte.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno s predpisi družba ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov glede izdelkov, ki jih je kupil na spletni trgovini.
Družba nudi spletno trgovino na območju Republike Slovenije, torej znotraj Evropskega gospodarskega prostora, ter posledično na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi:
https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_sl

 

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravljata POŠTA SLOVENIJA in GLS, ki sta naša pogodbena partnerja. Spletna trgovina www.obutev-jazbec.si ni odgovorna morebitno prekoračitev roka dostave, katere vzrok nastane po oddaji pošiljke. Dostava se izvrši na vaš naslov, naveden ob prijavi ali naročilu.

Seznam spodaj pri stroških dostave vsebuje tudi vse države, v katere izvajamo dostavo.

POŠTA SLOVENIJA: v primeru, da vas ob času dostave ni doma, vam dostavljalec pusti sporočilo o prejeti pošiljki, katero lahko v označenem času dvignete na enoti pošte.

GLS: v primeru, da vas ob času dostave ni doma, se lahko s kurirjem dogovorite:

– za ponovno dostavo (po prvem neuspelem poizkusu je ponovni poizkus vročanja brezplačen)

– ali da paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat (za tovrsten način dostave se mora prejemnik paketa strinjati). Za dostavo v Paketno trgovino mora prejemnik paketa krit dodatne stroške, dostava v Paketomat pa je brezplačna.

V primeru, da prejemnika ni na naslovu ter da na navedenem telefonu ni dosegljiv in se naslov dostave nahaja v radiju 3 km od Paketomata, lahko kurir brez privolitve paket pusti v le-temu. V primeru odkupnine jo stranke lahko poravnajo le s kartico.

Stroške dostave pri nakupu nad 15€ v celoti krije www.obutev-jazbec.si, zato je dostava za Vas brezplačna. V primeru nakupa v vrednosti manj kot 15€ znaša strošek dostave 5€.

Stroški dostave

Slovenija:

– do 15 € vrednosti naročila: 5 €

– nad 15 € vrednosti naročila: brezplačno

Hrvaška: 7 €

15 €: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Ciper, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Španija, Švedska

20 €: Albanija, Andora, Armenija, Azerbajdžan, Belorusija, Bosna in Hercegovina, Črna gora, Gruzija, Islandija, Kosovo, Lihtenštajn, Moldavija, Monako, Norveška, Rusija, San Marino, Severna Makedonija, Srbija, Švica, Turčija, Ukrajina, Vatikan, Združeno kraljestvo

Za dostavo v druge države, ki niso naštete zgoraj, je potreben predhoden dogovor. Potrošnik se lahko za individualno ponudbo obrne na telefonsko številko +386 (0)4 5920 200 ali na elektronski naslov info@obutev-jazbec.si.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 5 delovne dni, ki pa se lahko podaljša v kolikor pride do povečane obdelave naročil oziroma dogodkov, ki so zunaj vpliva družbe.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni www.obutev-jazbec.si. Dosegljivi so tako v uporabniškem računu posameznega uporabnika kot tudi v podatkovni bazi spletne trgovine www.obutev-jazbec.si. Naročilo o nakupu blaga v spletni trgovini je možno skleniti izključno v slovenskem jeziku, ne glede na jezik, v katerem je prikazana vsebina spletne strani.

Potrošnik lahko kadarkoli zahteva izpis pogodbe tudi, če nima uporabniškega računa v spletni trgovini, in sicer preko telefona +386 (0)4 5920 200 ali elektronske pošte na naslov info@obutev-jazbec.si.

Možnosti plačila 

– Plačilo po povzetju je mogoče le za naslove v Sloveniji; v kolikor želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Pri plačilu ob dostavi Pošta zaračuna provizijo.

– Kreditna ali plačilna kartica

– Plačilo z bančnim nakazilom

Varovanje podatkov in zasebnost

Registracija in vpis osebnih podatkov v spletno trgovino www.obutev-jazbec.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik www.obutev-jazbec.si se obvezuje, da bo kakršnekoli podatke, pridobljene preko spletne strani varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.obutev-jazbec.si, vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Ponudnik www.obutev-jazbec.si se trudi, da bi spletna trgovina vključevala točne in ažurne informacije. Kljub temu lahko pride do napak pri podatkih o izdelkih, cenah ali zalogi.

V takem primeru bo podjetje kupca nemudoma obvestilo. Če izdelka ni mogoče dobaviti ali če je bila objavljena očitno napačna cena oziroma je prišlo do tehnične napake sistema, si podjetje pridržuje pravico, da naročila ne izvede. Če je kupec že izvedel plačilo, bo podjetje celoten znesek povrnilo brez odlašanja, brez kakršnih koli stroškov za potrošnika.

Vračanje blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ima potrošnik pravico, da brez navedbe razloga v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, s poštno nakaznico ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam vrnemo takoj oziroma najkasneje v 14 dneh.

Potrošniku je na voljo tudi Obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe, ki je objavljen na dnu te strani (splošni pogoji poslovanja) in ga potrošnik prejme tudi na zahtevo preko elektronske pošte ali skupaj s potrditvenim e-sporočilom. 

Blago lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:

ČEVLJARSTVO JAZBEC PAVEL D.O.O.

PREDILNIŠKA CESTA 016,

4290 TRŽIČ

Tel:  04 59 20 200

Davčna številka: SI75947811

Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Kranju pod vložno št. 1/07432/00, s sklepom SRG št.: 2007/00405; osnovni kapital: 12.518,78 EUR; matična številka: 1888064